«Survivor»: Μαζί με την τηλεθέαση «εκτόξευσε» και τους οργασμούς των Ελλήνων!

«Survivor»: Μαζί με την τηλεθέαση «εκτόξευσε» και τους οργασμούς των Ελλήνων!

Διπλάσιες σεξουαλικές επαφές είχαν οκτώ στους δέκα άνδρες που παρακολουθούσαν το τηλεπαιχνίδι Survivor, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας στη χώρα μας, εκτός από την τηλεθέαση το δημοφιλές τηλεοπτικό παιχνίδι ανέβαζε στα ύψη και τη λίμπιντο!

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο τρίμηνο, συμμετείχαν 1000 άνδρες ηλικίας από 20 έως 60 χρόνων, που επισκέφθηκαν το Ανδρολογικό Ινστιτούτο. Διαπιστώθηκε ότι, μεταξύ εκείνων που έβλεπαν το παιχνίδι, οκτώ στους δέκα διπλασίασαν τη συχνότητα των σεξουαλικών τους επαφών. Μεταξύ εκείνων που δεν το έβλεπαν, η συχνότητα των επαφών παρέμεινε σταθερή.

Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, MD, PSC, PhD, ουρολόγος – ανδρολόγος, πρόεδρος του International Andrology και του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, διευθυντής Τμήματος Σεξουαλικής Υγείας στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών εξηγεί:
«Ενώ θα περίμενε κανείς η καθήλωση στην οθόνη να μειώνει το σεξουαλικό ενδιαφέρον των ανδρών, στην έρευνά μας φάνηκε το αντίθετο».
Καi συνεχίζει: «Η αγχολυτική ιδιότητα του παιχνιδιού, η αγωνία για τον νικητή, το κλισέ ότι οι άνδρες είναι οι κυνηγοί και οι γυναίκες τα θηράματα, η απουσία βαθύτερων σκέψεων, όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι στο παιχνίδι το σεξ ήταν ο μέγας απών και άνδρες και γυναίκες αγωνίζονταν για ένα πιάτο φαγητό, ξεχνώντας την σεξουαλική τους ταυτότητα σε ένα παραδεισένιο σκηνικό, ξυπνούσαν πρωτόγονα ένστικτα, που συνήθως κοιμούνται όταν βλέπεις στις ειδήσεις νέα μέτρα και λιτότητα…».

Η εναγώνια παρακολούθηση των παικτών πυροδότησε τις ορμόνες της επιθυμίας. Ανάλογα επέδρασαν το φυσικό σκηνικό του εξωτικού νησιού, αλλά και η ζωή εκεί, που έμοιαζε σαν παιχνίδι – έκαναν για λίγες ώρες τα προβλήματα της καθημερινότητας να φαντάζουν μακρινά.

Δέκα λόγοι για την σεξουαλική απογείωση λόγω «Survivor»

Ο κ. Κωνσταντινίδης αναλύει τους δέκα λόγους, για τους οποίους το συγκεκριμένο τηλεπαιχνίδι έβγαλε στην επιφάνεια «υπόγεια» ένστικτα και διπλασίασε τις ερωτικές συνευρέσεις των τηλεθεατών του. Μάλιστα τους διαχωρίζει σε πέντε βιολογικούς και σε πέντε ψυχολογικούς λόγους.

1) Σύμφωνα με την εξελικτική θεωρία οι άνθρωποι επιβιώνουν από τρία βασικά ένστικτα, την πείνα, τον φόβο και το σεξ. Με την τροφή διατηρούνται στη ζωή. Με τον φόβο συνεχίζουν τη ζωή και με το σεξ αναπαράγουν τη ζωή.

2) Ο νικητής τα παίρνει όλα, άρα επιβιώνει σε ένα σύστημα που έπρεπε να προσπαθήσει για να εξασφαλίσει τη τροφή του και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες – δεύτερος νόμος του Δαρβίνου.

3) Η νίκη θέλει στρατηγικές συνεργασίας, ενότητα και αλληλεγγύη, έξω από το μαντρί σε τρώει ο λύκος… Τα άτομα έγιναν ομάδες για να επιβιώσουν, κανένας δεν μπορεί να επιβιώσει μόνος σε μια κοινωνία με θεσμούς και κανόνες.

4) Η αγωνία της επιβίωσης σε κάνει πιο ευφυή. Από την εποχή των πρωτόγονων τροφοσυλλεκτών προγόνων μας, μέχρι τη βιομηχανοποιημένη παραγωγή τροφής, χρειάζεται πάντα οργάνωση και ανταλλαγή πληροφοριών.

5) Η τροφή είναι μια αμοιβή. Αλλά «ουκ επ’ άρτον ζήσεται άνθρωπος» λέει η λαϊκή σοφία, γι’ αυτό και ο βίος του ανθρώπου πρέπει να είναι ηδονικός. Και η μεγαλύτερη, ίσως, ηδονή της ζωής είναι ο έρωτας, γι’ αυτό και μοιράζεται ισότιμα σε έχοντες και μη.

6) Ζούμε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα γίνεται σχεδόν αληθινή. Τα θεάματα στην τηλεόραση, η διαδικτυακή επικοινωνία, μας κρατούν συνδεδεμένους έτσι, που να ταυτιζόμαστε με αυτό που βλέπουμε, να το αντιγράφουμε και να το θέλουμε. Είμαστε, πλέον, αυτό που βλέπουμε και θέλουμε.

7) Έχουν γίνει πειράματα όπου ο παρατηρητής μιας έντονης σκηνής νιώθει έρωτα για τον ήρωα της σκηνής αυτής, χωρίς ο ήρωας να είναι απαραίτητα ο ομορφότερος, η ομορφότερη…

8) Η ταύτιση με τον μονομάχο, το πλήθος στην αρένα που τον αποθεώνει ή τον καταδικάζει, οι καλοί και οι κακοί ήρωές μας, είναι δυο πλευρές της ανθρώπινης φύσης, που με σχεδόν μαγικό τρόπο οικειοποιούμαστε. Στο θέατρο, στη λογοτεχνία, στο σινεμά, στην τηλεόραση αλλά και στο διαδίκτυο ταυτιζόμαστε με τους ήρωες που κουβαλάμε μέσα μας, ήδη, σαν είδωλα αυτών που βλέπουμε στη σκηνή.

9) Η αθωότητα ενός παιχνιδιού που δεν είχε βία και σεξ απενοχοποιεί ακόμη και την πορνογραφική μας διάθεση να θαυμάζουμε ερωτικά τα γυμνά μαυρισμένα σώματα των πρωταγωνιστών και να λειτουργούμε σαν πρωτόπλαστοι στον Παράδεισο.

10) Το να βλέπουμε ένα εξωτικό σκηνικό, μας απομακρύνει από τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα δίνει μαθήματα επιβίωσης, πως δεν υπάρχει γεύμα δωρεάν σε αυτή τη ζωή και πως ο καθένας πρέπει να αγωνιστεί για να το κερδίσει.

Συμπερασματικά, ο συνδυασμός της αγωνίας για τη νίκη και την τροφή με την απαραίτητη χαλαρότητα, όμως – αφού η ζωή έγινε παιχνίδι και το παιχνίδι επιβίωση – δημιούργησε μια χαλαρή ψυχική διάθεση, που είναι προϋπόθεση για τις ορμόνες της επιθυμίας και τις ηδονές της σεξουαλικής ζωής.