Νέο σποτ ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού
Ενα νέο σποτ με τίτλο «Όταν άκουσες τα νέα», δημιούργησε η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για ενημέρωση, πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Το σποτ έπειτα από απόφαση του ΕΣΡ άρχισε να προβάλλεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Το concept του σποτ βασίζεται στη μεγάλη αλήθεια των γυναικών ότι το μυαλό τους πηγαίνει πολύ εύκολα στο κακό, παρ’ όλα αυτά όμως δεν κάνουν τίποτα για να το προλάβουν.
Μ’ έναν απρόσμενο και συγκινητικό τρόπο, το μήνυμα συμβάλλει στην αφύπνιση των γυναικών και ειδικά εκείνων άνω των 40 χρόνων, ώστε να ενστερνιστούν την ανάγκη της πρόληψης και να αντιληφθούν τη σημασία της απαραίτητης εξέτασης από ειδικό μαστολόγο.
Δείτε το video: