Ο ΙΣΑ ζητά την διόρθωση στα συστήματα e-ΔΑΠΥ και ΗΔΙΚΑ

Ο ΙΣΑ ζητά την διόρθωση στα συστήματα e-ΔΑΠΥ και ΗΔΙΚΑ

Κατά τον έλεγχο των μηνιαίων υποβολών, εκλήθησαν ιατροί να εκδώσουν πιστωτικά τιμολόγια για επισκέψεις, στις οποίες το επώνυμο του εξεταζομένου στο e-prescription δεν είναι το ίδιο με το επώνυμο που καταγράφεται στο e-ΔΑΠΥ. Αυτό οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος των συστημάτων, αναφέρει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.

Ο ΑΜΚΑ είναι μοναδικός και από όσα γνωρίζουμε πρέπει και στα δύο συστήματα να αντιστοιχεί στο ίδιο άτομο. Διαπιστώθηκε, σε πολλές περιπτώσεις, ότι το ίδιο άτομο (βάσει ΑΜΚΑ, ΑΜΑ, στοιχείων ασφαλιστικού φορέα – διαμονής – τηλεφώνου) αναφέρεται στο ένα σύστημα με ένα επώνυμο και στο δεύτερο με άλλο επώνυμο (χρήση πατρικού επωνύμου, περιπτώσεις διαζυγίων – χηρείας ή αλλοδαπών).

«Μετά από επικοινωνία με την ΗΔΙΚΑ για το συγκεκριμένο θέμα ενημερωθήκαμε ότι η ΗΔΙΚΑ δεν μπορεί να επέμβει στο e-ΔΑΠΥ και πρέπει οι εξεταζόμενοι να απευθυνθούν στον φορέα τους» αναφέρει σχετική ανακοίνωση του ΙΣΑ και καλεί την ηγεσία του ΕΟΠΥΥ να προχωρήσει σε αντιστοίχηση των στοιχείων που κατατίθενται στην ΗΔΙΚΑ με τα στοιχεία του e-ΔΑΠΥ ώστε να μην υποβάλλονται οι ιατροί σε περαιτέρω ταλαιπωρία».

Share Button